Ridningen:)

Hejhej!:)
Idag red jag ut!:) gick jättebra red en jättemysig runda i skogen!:D Red i en timme!:) Fast på det stället jag red på hade inte Abby varit på jättelänge så ibland blev hon lite spänd hiihi, men iallafall så gick det jättebra!:D Travade och skrittade mest men lite galopp blev det allt:D Gick upp för backar och lite annat:)
men här kommer schemat hur jag kommer rida i veckan allt kanske inte kommer bli som jag skriver så det kan bli lite ändringar då:)
Måndag (idag):Red ut
Tisdag:Rida ut igen tror jag ;)
Onsdag:markarbete!:)
torsdag: ridlektion dressyr:)
fredag:padocken:)
lördag:rida ut:)
söndag:rida i padocken barbacka ;)
Denna veckan kommer jag rida ut ganska mkt!:)
Abby tycker mer om att komma ut i skogen än att rida i padocken så denna veckan blir det så!
Aja hejdå!
KOMMENTERA !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh när jag läste detta vill jag ocksåy rida!!!!!xD

2011-03-24 @ 06:22:38
URL: http://Superguapa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0