Ridningen ;*

Jao, red ju ridlektion på Empan igår. Gick rättså bra :) Men hon var himla pigg och sprang i alla andras rumpor hela tiden, hon var lite för pigg :p hihih. Menmen, vi har tagit ner lite på kraftfodret! För hon blev lite för pigg. Men annars gick det bra! :'D


Red idag igen efter skolan. Skulle vara med Sara så hon fick hålla lite lektion för mig :p Vi värmde först upp henne i skritt, trav o galopp. Sen gjorde vi lite halter och volter och så :* sen var jag då på en volt och så travade vi över bommar på volten både i trav och galopp. Gick super :) hon var normalt pigg idag. Inte lika pigg som igår iallafall, men utan som hon brukar.
Sen bytte jag varv i galopp och då testade jag att göra ett galoppombyte, fast hon gjorde det mesta själv! :p Sen gjorde vi lite andra övningar i dressyr. Gick verkligen superbra, är nöjd över henne idag! Fick till o med henne i form några gånger. Efter det skrittade jag av henne väldigt länge ;')




Kommentarer
Postat av: Moa

Verkar som en bra ridning!<333 Hälsa empan ifrån mig någon gång!<33

2011-03-05 @ 08:43:22
URL: http://sotnosenguapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv Moa: Klart :) hon är alltid så bäst min lilla empan :D

2011-03-06 @ 09:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0