Ridstövlar!:)

Undrar vilka ridstövlar ni tycker är bäst!:) Kommentera gärna!:D Har gjort en ny header blev en annan färg på bakgrunden än vad headern var menmen..:)
Här kommer lite bilder på ridstövlar tog bara några nu!:D
Då börjar vi med nummer 1. tar inte i någon speciell ordning;P
nummer 2.
Nummer 3.
Nummer 4.
nummer 5.
Nummer 6.
Nummer 7.
Nummer 8.
Vilka skulle ni kunna rekomendera av domma ridstövlarna?:) KOMMENTERA!;)
Kommer nog göra fler såna här inlägg där jag frågar vad ni rekommenderar för tex hjälmar och så;P
Hejdå!:)

Kommentarer
Postat av: mypiqalife

vet inte riktigt xd

2011-03-28 @ 21:05:38
Postat av: Emma.S;)

Jag tycker nog nummer 4!:D

2011-03-29 @ 13:49:25
Postat av: Disa

1, dom är väldigt dåliga! :P

2, nja, dom ser inte så snygga ut!

3, tycker inte om dom alls mycket, dom är för lika tretorn stövlarna! XD

4, usch, gillar inte dom heller. tänk när det kommer smuts mellan snörningen och det!

5, usch så fula! Haha :p

6, det är typ dressyrstövlar!

7, mina favoriter!

8, älskar dom också! :D

2011-03-29 @ 16:24:27
Postat av: svar!:D

svar till mypiqalife:okej!;D

svar till Emma.s: OKEJ!!;)

Svar till disa: okidoki!;)

2011-03-29 @ 17:54:16
URL: http://ponnyfiaskon.blogg.se/
Postat av: Sara

nr 8 säljs inte längre "/

och nr 3 är mina favosar och även om disa säger att dem är dåliga så är dem inte alls lika tretorn :o

tretorn har ett helt eget märke som igen får kopiera =)

dem jag tycker är dåliga är nr 6 och nr 4 ;)

på nr 6 åker strassen av ovh lädret är dåligt "/ nr 4 är bara fula :P

2011-03-29 @ 21:12:45
Postat av: svar!:D//Hanna

svar till sara!;D

okej!;D

Fast jag vet ju att du tog fel på nummer 4 du sa ju det till mig du sa typ att du menade att nummer 3 var fula!;)

2011-03-30 @ 19:43:48
URL: http://ponnyfiaskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0