Sova över med Sara idag! :D

Hejhej! :)
Har nyss kommit hem från skolan :) och nu sitter jag vid datan och tittar på film ;) Behöver inte göra några läxor eftersom att jag gjorde mina läxor i helgen ;) och imorgon är det studiedag så jag ska sova över med Sara idag tills imorgon ;) vi ska ha det bäst såklart som alltid! :D vi ska sova hos henne och rida och jättemycket kul! :D Om jag inte hinner blogga mer ikväll så gör jag och sara något. Men kanske hinner blogga sen men ha det bra så länge! :D Kolla Sara och hennes kompis blogg :) http://flippson.blogg.se



NU MÅSTE NI BÖRJA KOMMENTERA MER, DET ÄR INGEN IDE ATT HA BLOGGEN ANNARS. JU MER NI KOMMENTERAR DESTOMER (STAV) BLOGGAR VI! :) NI SKA BARA VETA DET, SÅ KOMMENTERA JÄTTEMYCKET NU! :D FÖR VI SER ATT DET ÄR MÅNGA SOM TITTAR BLOGGEN MEN INTE KOMMENTERAR! :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0