Starta

Jaha. Nu känns det som år och dagar sen vi bloggade på denna bloggen. Men både Hanna o jag har kommit överens om att vi ska börja starta upp denna igen :)

Emps fick vila idag. Red ju igår och då hoppade jag. Gick rättså bra :D

På lördag ska jag tävla "riktigt". Blir en LD eftersom det är min första tävling! ;) Är verkligen jättenärvös och hoppas det går bra, önska mig lycka till?
Hanna o Abby ska kanske också vara med, jag ska ju tävla 70 och hon 50 cm tror jag!



Men snart kommer en ny header, Hanna håller på att göra en nu så :)

Vi ses!





Kommentarer
Postat av: sara

yheeee vi kommer äga ut alla ,9 (noot) ialla fall inte jag<3

hahaha xD

2011-03-29 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0