Studiedag! :D

Hejhej! :)
Idag har ju jag studiedag, skönt! :D Idag har jag och Sara varit och badat. Har varit i simhallen två dagar irad nu! xd  igår var vi med skolan och idag var jag med Sara då? ;) Fast vi var inte i samma simhall idag som igår! :D men vi hade det bäst såklart! :D Idag så hann vi inte med hästarna så mycket eftersom att vi var i simhallen och så ganska länge ;) Sen var vi på hööks men köpte inget idag xd Men ikväll ska jag nog rida. Jag vet inte riktigt om jag rider barbacka eller med sadel, det beror på hur mycket klockan är och hur mörkt det är, hihih ;) Men ska såklart försöka komma ihåg att ta med mig kamran så att det kommer lite bilder på bloggen snart igen, har varit lite dåligt med det men det är ju liksom för att jag brukar tänka såhär, nu måste jag komma ihåg kamran och försöka påminna mig själv men sen tex när vi sitter i bilden så kommer jag ju på att jag har glömt kamran men ibland så kommer jag ihåg den, haha :p Men om jag hinner sen så kommer jag blogga sen om hur jag red och lite :)) Ha det bra, hejdå!



KOM IGEN NU, BÖRJA KOMMENTERA!
BARA SÅ NI VET SÅ KANSKE VI INTE FORTSÄTTER MER PÅ BLOGGEN IALLAFALL, MEN NI FÅR HELT ENKELT AVGÖRA DET SÅ KOM IGEN NU KOMMENTERA BARA! :s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0