Sv Fanny.

Postat av: Fanny

Haha vad bra att bilderna kom upp! ;D Ser rätt bra ut tycker jag! Lite har hon nog lagt på sig. =) Tror du att du skulle kunna ta lite fler bilder framifrån på manken och några mer uppifrån på rumpan?? Lite från olika vinklar så jag får se?? Men jag tycker att det ser bättre ut, så det är ju super ju! Får hon salsa nu på lunchen med? Är hon piggare att rida nu eller är hon fortfarande trött?? =) Hon har det super hos dig! Vilken tur att ni kunde ta henne! =D



Svar till Fanny: Japp, jag kan ta många fler bilder och lägga upp här, gör det imorn! :) Nae, hon får ingen salsa på lunchen fast hon är ändå normalt pigg nu! ;) Hahha, ja det är klart man hoppas att hon trivs! ;D


Kommentarer
Postat av: Fanny

Okej så bra du! ;D Men tycker att hon kan få salsa på lunchen med för säkerhets skull! ;D Blir hon FÖR pigg så är det ju bara att ta bort den igen =P men det vore super om du kunde ta massa mer bilder så jag får se ordentligt =)

2011-03-21 @ 22:26:24
URL: http://sperlinge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0