Tillbaks

Som rubriken lyder så tänkte Hanna o jag komma tillbaks nu ;D efter en hyperlång paus ^^
Men nu kommer vi vara lite på den här. Fast följ också http://hopppteamet.blogg.se.

Tänkte berätta lite om vad som hänt den senaste tiden.
Tävlade för nårra helger sedan, gick rätt bra :D Först en cr på 70 cm. Sen en LC (80). På 70 så kom vi felfria och var mycket nöjd med den rundan ;D Sen på LC:n blev det ett stopp fast det var ju helt mitt fel för jag glömde benen på. Fast är supernöjd med den dagen.
Sen har det vart lite ridlektioner hit och dit. Alla har gått rätt bra åtminstone. Men min & Empans bästa lektion var nog i torsdags. Hon var helt fantastisk! :D Fick väldigt bra tips, och fick jobba väldigt mycket på henne med det men sen började hon söka sig ner jättefint, fick henne till och med att söka sig ner i galoppen, man fick samla henne och massa sånt. Har aldrig fått det innan, så är supernöjd med den lektionen :)
Sen ska jag vara med på ett hoppläger i Augusti, och vi ska få träna för Linda Algotsson. Och Hanna ska också vara med på det! Kommer bli extremt kul. Fast då måste jag hålla igång Empan så att hon slipper bli så himla svettig. För vi kommer ha två hårda pass per dag :D Hoppning kommer det nog bli lite mer av. Och sen tror jag vi hittar på många andra grejer!
Och en annan grej, vi kanske ska flytta Empan till sommarbetet på torsdag då vi är lediga ;D fast då är det ingen ridlektion -.- va typ nån dag, kommer inte ihåg vad dagen heter menmen ;D
Men kommer bli nice att slippa paddocken och det ett tag, bara lunka runt i skogen och upptäcka vägar, sen kan man ju träna dressyr på deras gräsbana, och sen hoppa på deras gräsbana också förstås ;) Vi ska ju då ha henne hos min kompis Emma, och jag var med henne i fredags till lördags. Och då kollade vi igenom hagarna, dom var ju skiiiiiiiiitstora. Då får Empan verkligen i sig det hon behöver, kanske lite för mycket, får se ;P Men det är superstora hagar, knappt att jag och Emma orkade gå igenom den ^^ Kommer bli nice ;)
Sen åker hon tillbaks till TRF i Augusti. ;D
Haha, har typ inget mer att skriva.

Seeeees!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0