Vad har hänt medans vi har haft en paus?...

joo det har hänt jättemkt roliga saker!
14/5
nu berättar jag om tävlingen som Disa skrev om var med i 50 cm clearound och LD på 50 så var hon väldigt hetsig så hon spranng förbi hinder nummer 2 men hann inte riktigt tänka mellan 1-2 hindret men sen gick banan kanon gjorde en omstart och då blev jag felfri!:D
LD: gick super! men hon sprang förbi på hinder nummer 6 glömde benen så vi fick ingen riktigt bra fart mot hindret så kom inte till omhoppning men är nöjd ändå!
BLÅBÄRSHOPPNING 20/5
50 cm: gick super ända till hinder nummer 5 stallkatten typ jagade en fågel då blev Abby rädd så det var lite tråkigt men gjorde en omstart och det gick bra!:D
60 cm: Hon var trött efter de andra rundorna så hon ville inte riktigt galoppera så mkt men kom felfri!:D
Hänt mkt saker i stallet också den 25/5 fick Mysan ett litet hingst shettisföl supergulligt, Mille heter den (L)!
Nu väntar vi bara på Mynta vi tror att det kommer snart!
Ridningen idag:
Red ut en liten runda så jag skrittade fram henne sen så red jag lite dressyr i padocken men det blev inte alls mkt:(
Milleoch Mysan kom springande ner i hagen där podocken typ är då blev Abby typ helt galen så fick rida ut en liten runda igen hon var lite hispig men hon verkar älska Mille hiih!
ska snart till stallet igen och släppa in hästarna!:D
Denna fina bilden fick jag av en som heter Emelie visst är den fin?^^
hejdå bloggar snart igen!
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0